«Ақмола облысы білім басқармасының әдістемелік орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Методический центр управления образования Акмолинской области»

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Білім беру мазмұнын жаңарту - педагогтың кәсіби дамуының негізі

05.04.2019

Қазіргі заманғы әлеуметтік және рухани өмірдің барлық салаларында болып жатқан жаһандық өзгерістер білім беру саласында өзекті болып табылады. Оның шешіміне адамзат ХХІ ғасырда қандай болатынына, қандай басымдықты таңдайтынына байланысты. Және бірінші кезектегі рөл мұғалімге тиесілі. Оның алдында әлемді, адамның табиғатын жаңаша ұғыну, таным процесін жандандыру міндеті тұр. Жас ұрпақтың санасының өзгеруі мұғалімге тәуелді. Қазақстандық білім беру жүйесінің алдында білім берудің бәсекеге қабілеттілік деңгейін арттыру, білім беру мазмұнын өмірдің қазіргі жағдайларына бейімдеу міндеті тұр.

Әлемдік тәжірибе білім берудің барлық саласын жаңғырту жағдайында педагогтардың кәсіби дамуының рөлі аса өзекті екенін куәландырады. 

«Әлеуметтік – экономикалық жаңғырту – Қазақстан дамуының басты бағыты» Қазақстан Республикасының Президенті – Ұлт Көшбасшысы                     Н.Ә. Назарбаевтың 2012 жылғы 27 қаңтардағы Қазақстан халқына Жолдауында атап өтті:

  • педагогикалық құрамның сапасын арттыру маңызды;
  • базалық педагогикалық білім беру стандарттарын, мектеп және жоғары оқу орындары оқытушыларының біліктілігін арттыруға қойылатын талаптарды күшейту қажет.

Қазақстандық білім беру жүйесін жаһандық реформалауға қабылданған бағыт жаңа білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған   мемлекеттік бағдарламасының шығуы туралы Жарлыққа қол қою үшін негіз болды.  Бұл құжатта алдағы төрт жылға білім беруді дамытудың негізгі бағыттары белгіленген. Бұл бағдарлама білім берудің барлық салаларына өзгерістер енгізеді.

Осыған байланысты біліктілікті арттыру жүйесі білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында педагогтардың кәсіби өсуін арттыру бағытын, осы құжатты іске асыруда маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Ол педагогтардың кәсіби құзыреттілігі мен шеберлігін жетілдіруге бағытталған. «Өмір бойы білім беру» парадигмасы негізінде біліктілікті арттырудың жаңа моделі білім берудегі өзгерістердің барлық қазіргі заманғы кешенін: оқу – тәрбие процесін қарқындату, білім берудің әлеуметтік – мәдени және құндылықты қайта бағдарлануы, педагогикалық кадрлардың әлеуетін күшейту есебінен ескереді.

Ел Үкіметі білім берудің жаңартылған мазмұнына көшудің негізгі тұжырымдамалық тәсілдерін мақұлдады. Бастауыш мектепке стандартты жаппай енгізу 2016 жылғы 1 қыркүйекте басталды.

         Білім беру мазмұнын жаңартудағы негізгі бағыт «Өмір бойы білім беру» концепциясынан «Өмір бойы білім беру» қажеттілігін түсінуге; тыңдаудан бастамашылыққа; білімнен құзыреттілікке көшу идеялары болып табылады. Осылайша, педагог білім парадигмасынан іс–әрекет парадигмасына  шынайы ауысуды жобалаушы болуға тиіс.

«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Ақмола облысы бойынша ПҚ БАИ Көкшетау қаласындағы «НЗМ» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығымен 2016 жылдың ақпан айынан бастап орта білім мазмұнын жаңарту бағдарламасы бойынша біліктілігін арттыру курстарында 14164 педагог оқытылды (4901 – 2016 ж., 5394 – 2017 ж., 3869 – 2018 ж.).

 Орта білім мазмұнын жаңарту аясында мұғалімдердің біліктілігін арттыру бағдарламасының мақсаты педагогтарды жаңартылған білім беру бағдарламаларының мазмұнымен, құрылымымен таныстыру және мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру болып табылады.

        Жаңартылған оқу бағдарламалары мен оқу жоспарлары бойынша курстар шеңберінде тыңдаушыларды оқыту бағыттары:

✓ Оқыту мақсаттарын құрудың спирал тәрізді моделін құру;

✓ Практикалық бағыты және білім контентінің қоршаған ортамен өзара байланысы;

✓ Пәнаралық және пәнішілік интеграция;

✓ Үш тілді білім беру;

✓ Критериалды бағалау жүйесін қолдану;

✓ Дағдыны дамытуға назар аудару;

  • Белсенді оқытудың әдістері мен тәсілдерін қолдану.

Курстардың практикалық бағыты бар, өйткені оқу сессиялары интерактивті дәрістер, шеберлік сағаттар, тренингтер, семинарлар түрінде өтеді. Оқыту процесінде педагогтар өз кәсіби тәжірибесінде қолдана алатын жаңа педагогикалық тәсілдерді сынақтан өткізеді. Осы курстарды аяқтағаннан кейін педагогтар диагностика, кеңес беру, түзету әдістемелерін меңгеруден басқа проблемалық жағдайларды жүйелі талдау, бағдарламалау және қызметті жоспарлау дағдыларын игеруі маңызды.

Курстарда оқыту Қазақстанда қалыптасқан білім берудің қазіргі заманғы парадигмасына оқыту мен бағалаудың жаңартылған моделі оң өзгерістер енгізуіне ықпал етеді.  Облыстық оқу–әдістемелік кабинеті Көкшетау қаласындағы ПШО филиалымен, сондай-ақ Ақмола облысы бойынша ПҚ БАИ деңгейлік бағдарламалар орталығымен бірлесіп облыс педагогтарына келесі бағыттарда курстан кейінгі белсенді қолдау көрсетуде:

  • Деңгейлік бағдарламалар бойынша сертификатталған мұғалімдерді қолдау;
  • Білім берудің жаңартылған мазмұны бағдарламасы бойынша сыныптарда жұмыс істейтін мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсету;
  • Жетекші мектептердің үйлестірушілерімен  жұмыс;
  • Өңірлерге шығу бағдарламалары шеңберінде  кездесулер:
  • Мектептерге бару, мұғалімдердің оқытушылық тәжірибесін жақсарту мақсатында сабақтарды қадағалау;
  • Шеберлік сағаттар, семинарлар өткізу. 
  • Өңір педагогтарының озық тәжірибесін қорыту және тарату бойынша жұмыс (ОПТ жинақтау, конференциялар, форумдар, конкурстар, облыстық семинарлар өткізу);
  • Бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау және облыстық семинарларда қорытындыларды ашық талқылау арқылы оқушыларды оқыту мен бағалаудың жаңа тәсілдерін үйренген мұғалімдер қызметінің тиімділігіне мониторингтік зерттеулер жүргізіледі;
  • Сертификатталған педагогтардың желілік қауымдастығы жұмыс істейді.

Жаңа жаһандық шындық және педагогикалық қызметтегі Отандық білім берудегі түбегейлі өзгерістер педагогикалық білім беруді айтарлықтай жаңғыртуды көздейді, өйткені жаңғырту, тарихтың өзі сияқты – жалғасып келе жатқан процесс. Қазақстандық білім беру жүйесінде жаңа идеялар мен жаңарулар арқылы өзінің ең жақсы болашағын құруға мүмкіндік бар.

Жаңартуға ішкі ұмтылу – педагогикалық дамудың негізгі принципі және мақсатты бағдар. Қазіргі білім берудің мақсатты бағдарлары ретінде болашақ мұғалімнің кәсіби қызметінің субъектісі ретінде қалыптасуы, оның кәсіби санасының дамуы, рухани-адамгершілік тұлғаны тәрбиелеу айқындалады.



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 05.04.2019 18:41
Құрылған күні: 05.04.2019 20:47

Текст