«Ақмола облысы білім басқармасының әдістемелік орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Методический центр управления образования Акмолинской области»

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Психодиагностикалық әдістемелердің тізімі

06.10.2022

 

Қосымша

 

Психодиагностикалық әдістемелердің тізімі:

0-4 сынып:

1. Мектепке бейімделу тесті: «Термометр» әдістемесі, «Бояу» әдістемесі, «Күн, бұлт, жаңбыр» әдістемесі, «Мектепте маған не ұнайды» әдістемесі, «Мектептегі мотивация деңгейін бағалау» сауалнамасы

2. Векслердің баланың зияткерлік қабілетін зерттеу әдістемесі (балалар нұсқасы)

3. «Өмірде жоқ жануар» проективтік тест

4. «Отбасы суреті»  проективтік әдістемесі

5. «Үй. Ағаш. Адам»

6. «Ағаш»  проективтік әдістемесі

7. «Екі үй» проективтік әдістемесі (0 – 1 сыныптар)

8. Н. Г. Лусканованың «Мектеп мотивациясының скринингі»

9. «Баспалдақ» С. Г. Якобсон, В. Г. Шур

10. Мюнстербергтің селективтілікті және зейіннің шоғырлануын анықтау әдістемесі (мектеп жасына дейінгі балалар мен бастауыш сынып оқушылары)

11. Орта буынға көшу кезінде бастауыш сынып оқушыларының зияткерлік даму деңгейін диагностикалау

 

5-8 сынып:

1. Н. Г. Лусканованың «Мектеп мотивациясының скринингі»

2. Темперамент түрін анықтау. Т. Маталина бейімдеген Айзенк тесті

3. Филипстің мектептегі мазасыздық тесті, Айзенктің психикалық жағдайын өзін-өзі бағалау

4. А. М. Прихожанның  5 сынып оқушыларына арналған жеке мазасыздық тесті

5. «Отбасы суреті», «Гүл бейнесіндегі отбасы»  проективтік әдістемесі

6. «Үй. Ағаш. Адам» проективтік әдістемесі

7. «Ағаш»  проективтік әдістемесі

8. Дж.Мореноның  социометриясы

9. Шмишек сауалнамасы. 8 сынып оқушыларына арналған мінез акцентуациясы

10. 5-7 сынып оқушылары үшін аяқталмаған ұсыныстар әдістемесі (жеке ерекшеліктерді, зерттеу мақсаттарының сәйкестігін ескере отырып)

11. Суицидтік бағытты анықтау әдістемесі

12. Мюнстербергтің селективтілік пен концентрацияны анықтау әдісі (орта және жоғары сыныптар)

13. С. Ефремцевтің басым модальділігін диагностикалау (қабылдаудың жетекші арнасы)

14. «Клякса» проективтік әдістемесі

15. «Бақыт кестесі»  проективтік әдістемесі

16. Кәсіби таңдау туралы  Дж.Холланд сауалнамасы  (7-9 сынып)

17. 5-11 сынып оқушыларына  арналған ойлау және шығармашылыққа бағытталған Дж. Брунер тесті

18. «Өмірде жоқ жануар» проективтік тест

19. «Профиль» әдістемесі (Г. В. Резапкинаның модификациясындағы                    А. Е. Голомштоктың «Қызығушылық картасы»

 

9-11 сыныптар:

1. Кәсіби таңдау туралы  Дж.Холланд сауалнамасы  (7-9 сынып)

2. 5-11 сынып оқушыларына  арналған ойлау және шығармашылыққа бағытталған Дж. Брунер тесті

3. К. Леонгардтың «Мінез-құлық белгілері»  (мінез-құлықтың 12 түрі)

4. «Өмірде жоқ жануар» проективтік тест

5. «Үй. Ағаш. Адам» проективтік тест

6. «Ағаш» проективтік әдістемесі

7. «Жаңбыр астындағы адам»  проективтік әдістемесі

8. М. Рокичтің «Құнды бағдарлар» әдістемесі  

9. Суицидтік бағытты анықтау әдістемесі

10. «Отбасылық социограмма» әдістемесі

11. Е. А. Климовтың қызығушылықтарын бағыттау әдістемесі

 

Мектепке дейінгі ұйымның педагог-психологының жұмысындағы диагностикалық минимум

3-4 жыл

Н.Н.Павлова және  Л. Г. Руденконың  «Балабақшадағы экспресс-диагностика» танымдық процестері (кіші жастағы балалар үшін)

 

4-5 жас

О. М Дьяченконың «Фигураларды салу» қиял, моторикасы

Т. Д. Марцинковскаяның «Лесенка»   өзін-өзі  бағалауы

И. Вандвик, П. Экблаттың «Екі үй» тобындағы әлеуметтік мәртебесі

Мазасыздықтың болуы мазасыздық  тесті  (Р.Тэммл, М. Дорки, в. Амен).

Н. И. Гуткинаның  «Үйшік» озбырлық, графомоторлық дағдылары

 

5-6 жас

Жады  «10 сөзді жаттау»  А. Р. Лурия

Назар аударыңыз 5-7 жастағы балалардың назарын Ландольт сақиналарымен бағалау.

Ойлау «Нелепицы»  (Р. С. Немов), «4-ші артық»  (Е. Л. Агаева), «Вербалды емес жіктеу»  (В. Коганның лото модификациясы) тесті

Г.Вицлактың  «Мектепте оқу қабілеті»  мектепке психологиялық дайындық диагностикасы,

«Мектеп жасына дейінгі тест»

Авторлары: А. Керн-Я. Йирасек.

Шығармашылық ойлау «Сурет салу». «Аяқталмаған фигуралар», «Қайталанатын фигуралар»  П. Торренс (Н.Б. Шумакова, Е.И. Щебланова,            Н. П. Щербоның бейімделуі)

 

Проективті әдістемелер

«Үй, ағаш, адам»  жеке басын зерттеу Дж. Бук

Отбасы ішіндегі қарым-қатынастар «Отбасы суреті» (В.Вульфу)

«Кактус»  эмоционалды-жеке саласы (М. А. Панфилов)

 

 

Ескертпе:

Психодиагностикалық әдістемелердің ұсынылған тізімі білім беру мекемесінің психологының жұмысында қолдануға арналған.

Диагностикалық жұмыс салалары: мотивация; бейімделу; жеке сала: өзін-өзі бағалау, талап қою деңгейі, мінез ерекшеліктері; эмоционалды-еріктік сала: мазасыздық деңгейі, агрессивтілік деңгейі; танымдық саланы дамыту; кәсіптік бағдарлау; тұлғааралық қатынастар.

Ұсынылған жас кезеңдерін, диагноз қойылған параметрлер мен мектептегі оқытудың әртүрлі кезеңдерінде психологиялық диагностиканы жүргізу мерзімдерін, білім беру ұйымының ерекшелігін және педагог – психолог алдына қоятын міндеттерді ескеру қажет.

Педагог-психологтың қызметінде авторды және балалардың жас ерекшеліктерін  көрсете отырып, сынақтан өткен диагностикалық материалды пайдалану ұсынылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 06.10.2022 14:26
Құрылған күні: 06.10.2022 14:27

Текст